BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~My FaNs~

12/31/2009

new year datang lagi...welcome 2010

orang kata tahun baru selalunya akan menjanjikan sesuatu yang lebih indah dari sebelumnya...entahla...bagi aku sejak peristiwa sedih yang menimpa diri aku...tarikh, waktu, masa, hari semuanya dah tak penting bagi aku...malam ni adalah malam menjelangnya tahun baru 2010 yang aku sendiri tak tahu apa yang akan terjadi kelak...apakah keindahan...kepahitan...sama2lah kita nantikan...kalau sebut je pasal tahun baru semua orang pasti akan terpikirkan azam...azam tahun baru...macam2lah yang mereka mau ubah..itulah, inilah, nak tambah itula, nak tambah inilah...tapi bagi aku...kalau seseorang itu inginkan perubahan, tak perlulah tetapkan masa yang spesifik..bila2 masa pun mereka boleh berubah...kalaulah seseorang itu mahu berubah jadi baik xkanla nak kene tggu sampai 3, 4 minggu sebelum sampainya tahun baru...hari dia berniat tu pun dia dah boleh berubah...betul tak?haaa biar aku je yang jawab, betul..betul...betul..so apa2 pun aku nak said welcome back to myself sebab telah sedaya upaya mencuba untuk updatekan blog aku ni yang dah lama berhabuk...cuma isi dan kandungan untuk hari2 yang mendatang ni je yang kita tak tahu..dan itulah yang kita nak tahu kan kan kan...

4 comment dari peminat:

Atiqah said...

welcome back
weh terbatuk2 kte msuk blog ziela..sapu la skt habuk2 ni..uhuukk2..
hehehe
mulakan hidup baru k..sem ni wat yg terbaik utk kepuasan dri sndr..kalo krn kepahitan tu mmbuatkan awk jtuh, sbnrnye awk sndr la yg slh krn menjatuhkan dri awk..gunakan kepahitan utk meraih kemanisan yg lbh hakiki...
gambate ne ziela chan...hehe

Miss Ziela said...

hahahahaha..terharu..ingat korang dah xnmpak jalan ke blog ziela dah..al-maklumlah dah berhabok2..hehe..neway thanx for da advice..happy new year tiqa=)

mHaliF ( Bekas Penyusun Kontena ) said...

congrate..please keep it up...never turning back..be ur self...make ur heart strong...someday, believe god will sent somebody that can make u more perfect...please update ur blog with more meaningful information for our perusal...

Miss Ziela said...

to mohd halif..thank u 4 ur kindly advises..