BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~My FaNs~

4/13/2009

~my perasaan~




sampai sekarang aku masih binggung dgan perasaan aku ni. banyak sangat rasa yg aku rasa...tapi perasaan yg paling aku suka mestilah perasaan gembira...mmgla x selalu aku rasa perasaan ni...sebab aku bukanlah orang yg tidak pernah ada masalah...sampai kini pun aku masih lagi mencari perasaan tu...kat manalah ianya menyorok agaknya...kdg2 tanpa aku sedari perasaan gembira tu dtg dgn sendirinya...bila ianya datang...ia membuatkan ku tersenyum...aktiviti senyum jga merupakan aktiviti kegemaranku...tp kalau senyum tanpa sebab org lain akan kata kita gila plak...jadi nak x nak aku terpaksa mengimbau kembali peristiwa yg pernah membuatkan aku bahagia agar aku boleh tersenyum...senyum tanpa sebab sebenarnya membuatkan aku x seronok...kenikmatan kegembiraan tu x dapat aku kecapi...misalanya aku tersenyum sbb aku wat salah ker...mmg la perasaan gembira tu xkan dtg punya. dunia masa dulu lebih byk membuatkan aku tersenyum jadi mmg selalulah aku bertemu dgn perasaan gembiraku...tapi bila aku makin dewasa aku mcam dah semakin jauh dgn perasaan gembiraku...kenapa ya?...mungkinkah disebabkan aku sendiri yg tak mau bertemu dgn perasaan gembiraku tu...atau perasaan lain sukakan aku lebih dr perasaan gembiraku itu sendiri..

2 comment dari peminat:

Mohd Halif said...

yups..u will find ur true happiness soon..dunt worry n dont chase for it..it will come directly to ur self..believed it or not..it depend on u...

Anonymous said...

easy for some people to give advises...but its not easy for them to feel you