BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~My FaNs~

5/09/2010

UKM...sahabat dan cinta

masih lagi kat UKM...
menghabiskan sisa saki baki kenangan dr awal hingga akhir...
tak sangka aku...3 tahun aku berada di Kajai...
kolej kediaman terhebat dalam sejarah...
hehehe
hari ni ujan lebat sangat...membuatkan aku teringat kenangan terindah aku disini...
dalam 3 tahun tu banyak rupanye kenangan yg indah2 dalam memori disc aku ni...
Alhamdulillah RAM aku cukup besar...
ooooo tesis oooo tesis...sok aku nak anto kamu ke supervisor terhormatku...
tlgla jgn wat hal yg bukan2 lagi ye...ni semua gara2 tesis aku yg berjasa ni la...
dapat buat aku stay lama skit kat UKM ni...
 
mase first year...kelas ngan prof.Saran..miss this time bloody much

miss this time too...with my first roomate, and ah bee...yg banyak cakap..hehe..
team tenis kajai 2007...mantap laaaa
with jiji..miss u jiji..miss our time being together...sob sob sob...

gambo mase first time sy pkai tudung...buruknye ler rupe...

walaupun aku keseorangan disebabkan sorg demi sorg sahabat tercinta pulang ke kg. halaman...
aku tak mahu menjadikan perpisahan ni perpisahan terakhir...sebab tu bile ade yg dah nak pulang...aku wat tak taw je..takde la nak nangis2 pluk2 smpai guling2...hehehe
dengan harapan kami akan berjumpa lagi dalam masa terdekat ni...
alamak ujan makin lebat giler...hajat terakhir aku nak mandi air ujan...tapi tu la...geng dah takde...sorg jelaaa...
lepas tesis siap dijilid dan diantar...
aku akan pulang ke kg.halaman...dan mgkin akan berada disana selama mana yg mungkin...
aku takkan pernah melupakan kenangan disini bersama sahabat2 tercinta...
sob...sob...sob...tetibe touching sebab memikirkan lepas ni aku seorang diri semula...
takde lagi korum nak pergi karaoke..tekde lagi korum nak main layang2....takde lagi korum nak mandi air terjun sg.tekala...hahaha..
thanx a lot my dear friends...u complete me when i'm down

terima kasih jugak tuk coursemate tercinta...especially husna, nadhrah n sharon..my froup members...yg sentiasa bersabo ngan fiil aku ni..hehe

e-Lit 2007-2010...miss u damn muchhh my friends


ps: terima kasih wahai sahabat2 sekalian...dr collegemate, coursemate, and soulmate...(huhuhu)...u have been da one for me...i 'll love u so much...till we meet again...soon or later...i don't have that answer.

4 comment dari peminat:

mysara said...

sdey nyer berpisah ngn kwn2..

Miss Ziela said...

yup2..its so sad...nak2 lg ngan sahabat yg disayangi...=((

Alynn Notnot said...

sabar ye. ;) nnt jumpe lagi la tu, insyaAllah :)

Miss Ziela said...

aahhhhh pasti akan berjumpa jgak nnti dgan mereka...I/Allah=))