BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~My FaNs~

12/20/2010

aku tetap sayangkannya

assalamulaikum bloggers...n wallahh~

arini I rase seronok pulak nak hapdet belog walaupon dalam keadaan jalur lebar yang sangat selow dan utk mengupload satu gambar mengambil masa hampir seharian lamenye..(adoii mujurla aku penganggur sepenuh masa skang..bolehla tggu gambar duipload ngan mood yg ceria aje)

ntah mengapa...pada mulanya aku ingat, ahhhh malaslah hapdet entri ngan tajuk ni lagi...bukan ade bf pon dah..tapi aku silap...bf bagi aku adalah tempat utk aku luahkan segala jenis macam tok nenek perasaan yang aku rase..baik marah, sedih gembira tak puas hati, gemuruh..macam2 lagi la...bf jugak bagi aku adalah tempat yang paling selesa buatku dan aku akan cari bf aku bila aku sangat rindukannya...nahhhh memang itupun yg aku buat setiap malam...dalam rasa kesunyian dihati...airmata dan air idong aku masih lagi dapat dikesat olehnya...hummm sadis bila terkenangkan perangai pelik aku ni...teeetttttt...apa yang I bebel ni...hahaha...uolls mesti ingat I cite pasal lelaki kan kan kan...ohh tidakkk!!!1 ni bukan pasal mane2 jantan or lelaki or si teruna mahupun gentleman mane2la...tapi ini pasal my bantal busok...satu2nya buah haty pengarang jantung aku...

sebenarnye aku nak chite skit la ni ( skit ke???dah macam karangan dah aku nengoknye haaa)...aritu..lepas balik dari Melaka...aku sambung demam kat umah pulak...dalam keadaan demam tu..ada perkara sedih telah berlaku ke ats diriku ini..ohhhh tidakk( dengan aksi2 sekali ye)...malam tu..aku dah nak tido..ngan bersweater bagai..bercomforter bagai...bertampal kuyop bagai...aku pun mulalah merebahkan diri ke ats tilam...aku baring mengadap ke atas...ku pusing kanan...takde papa (aku tido ujung daa) ku pusing kiri..lalu senyuman ku terukir..naaahhhh nmpak dah bantak busok aku terlepek kat ujung katil sebelah kiri..aku amik dan terus letak ke muka...sekali..HAAACCCUUMMMMMM!!!!...hummm aku terbersin terus bersin sehingga aku terpaksa letak bantal busok aku kat ujung kaki...


sedih woooo..bukan niatku nak wat gitu..tapi dah idong aku gatal2 plak nak allergic ngan bantal busok aku mlm tu...hummm aku pun tido...dalam ketidakbolehkan tido tu...aku intai je bantal aku tu dalam gelap..ye arrr kot kot la hantu kak limah rembat ke kan...pastu aku cube lagi pejam mata...tak sampai stengah jam kemudian aku bangun plak tarik bantal aku kedalam selimut skit..kali ni aku taruk kat bawah betis aku...kira wat alas kaki la katakn...naaaahhhh terus aku leh tertido..tapi yang bestnye pagi tu...bangun bangun je tido...aku tengok bantal busok aku dah ada atas muka aku dah...hahaha..memang takleh nak wat apela kan..patot jela terus nyenyak aku tido...hummmm kengkwan2 aku n famili aku sendiri pun dah mula pelik ngan perangai "pengotor aku tu" kata mereka la kan... tapi aku hanya mampu mendiamkan diri...kerana tiada seorang insan pun tahu hubungan istimewa antara aku dan bantal busok ku itu...sekian terima kaseh

aku dan bantal ini tak mungkin dapat dipisahkan lagi...walau pon ade yg sorok...ada yg gantung kat tgkap..hehe tapi bantal ini akan tetap mendapat perhatian yg lebih dari aku...huhu

ps: punyalah lembab giler nak upload satu gambar...tension den camni...hadoiiilllaaaa napela berokband cap kambing ni wat hal la plak skang...wehehehe

7 comment dari peminat:

ziha said...

apakah kedudukan bantal busuk u nanti if one day u da ade husband???hoho

Atiqah said...

hahaha..hah jwb2.
ni cuba resize gmbr tu dlu bila dh keadaan tenet lembap cmtu..kalo resize gmbr mgkn ok skt la..cpt la skt die upload

Miss Ziela said...

ziha: husband i no 2 la nmpk gayenye...huhu

atiqah : huhu...ni msalah bband ni tiqah...hu,,,abis seme lmbab ni..fesbuk pon lmbab..adoiii..huhu

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...bantal busuk memang peneman setia waktu zaman bujang dulu...

Miss Ziela said...

lynn hamzah: abis tu skang dah kawin..mane bantal busok akak???hehehe...jgnla buangnye...bawak la tido same2=p

lynn said...

post laa lagi gmbr-gmbr bntl busok awak tu. depan,belakang,atas,bawah, corner. wonder how they look like.

Anonymous said...

Hanat la banyak2 sikit gmbar bantal busok awak tu. wonder mcmana gaknya rupa.
Must b butiful