BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~My FaNs~

12/19/2010

rombongan cik ziela ke kota melaka volume 1

Assalamualaikum and walllaaa~
Hoyeaaahhhh...arini barula I rase ade mood skit nak bebel tentang percutian I minggu lepas...iaitu ke Melaka bandar bersejarah..muahahahaha..perjalanan yang dibuat adalah pada 10hb lepas bersamaan ari Jumaat...dan masa yang dijanjikan plak pukul 10 am...tapi last2 kol 12.30 tgahari gak bertolaknye ( janji melayu)...riang ria hatiku tak terkata...setelah sekian lama terperap dirumah hanya menghidu udara negeri Pahang aje..akhirnye lobang idongku berjaya menghirup angin negeri Melaka...waaahhhhhh memang takde bau ape2 pun...ehehehe...
dah sampai Melaka dah...hoyeahhh..muka seronok muka seronok..muahahaha...

perjalanan yang amik masa lebih kurang  5 jam tu ( sebab singgah makan kat umah kawan ) telah membuatkan kami tiba di hotel yang telah dibooking tepat pada pukul 5.30 petang...apa lagi..sampai2 aje blik..kami yang pompuan2 ni semua tunggang langgang terbaring atas katil sebab penat...yang lelaki plak idaklah kami tahu pe yg mereka buat....so malam tu apa lagi...jalan2 la...lets check it out bloggers...kemane hala tuju kami pada malam 10 hb lepas...
dari tepi yang pkai tudung polka dot tu ialah Husna asyiela, sebelah dia plak..najiha mahfuzah dan sebelah beliau yg soetttt 17teen tu aku ler sape lagi...dn yg paling ujung tu aieyn md yusof...huhu..

acara no 1...apa lagi babe...MAKANN!!!!!!!!
makan kat mane??? haaa itu yg kita nak taw tu ( teringat plak kat tuan yg selalu gune ayat ni )...makan kat mulut la jawabnye...chewaahh loya burok plaK cik ziela ni yek...we all uolls actually kan I tak taw n tak pernah plak nak amik tahu ape tajuk kedai makan we all malam tu...ekekeke...kalau I ni pengacara jalan2cari makan kompom I dah amik port dah ngan tajuk kedai makan milik beliau tu...hehehe..anyway gambar aje yang kitorang bleh tunjukkan...kepada sesiapa yang tahu apa nama kedai makan ni...sila letak kat box comment yek...bagi credit kat tokeh kedai sebab masakan dia mengancam woooo...yg paling best "seafood goreng"...sampai berhingus2 idong aku sebab membaunye...ehehehe.

hahaha...menikmati makanan sugguh aku (muka cam mintak pelempang aje)... tengok aje nashrul ngan jay..terpegun tengok aksi aku wat senaman pipi selepas makan..haaa korg jeles la tu aku leh wat korang takleh...muahahaha :p

 saat selesai menjamu selera...walaaa..makanan kat sni memang fantastic benor arr...soeyy takde gambao makanan sebab sume tgah lapo..jadi takde sorang pun nak ingat amik gambo mkananan...ekekeke..



Selesai aje makan dan sesi santap menyatap pda malam itu..kami pun pergila ronda2 ke Jaya Jusco Melaka..Mall paling latest i guess kat Melaka...utk temankan Aieyn Md Yusof mencari baju2 utk si cilik Ahmad zarif...aku, una dan jiah sama geli menolong beliau memilih baju2 new born utk anak menakan aieyn..hehehe...syok sangat macam rasa nak kawin terus n dapatkan baby..tak sabar nak ada baby sendiri...hoyeaahhhh
hehe...aku tersesat kat pakaian baju kurung...mujur sesat kat pakaian wanita..kalau kat pakaian dalam wanita..hohoho...suka la cik abg-cik abg tengok...ehehehe

selesai membeli dan membelah..we all patah balik semula ke dataran pahlawan uk tengok wayang midnite...tapi sebelum tonton sesi tonton wayang...we all bersidai2 ditepi sungai dan menikmati pemandangan sungai dan org2 yang datang melawat Melaka sambil mengadakan sesi mengambik gambar aku banyak2..hahaha i like (dah tak taw nak gi mane dan buat ape...gitu la jadinye)huhu..filem yang kami layan malam tu adalah cite "hantu Kak Limah balik rumah" ...memang kerang giler aku ngan membe2 ketawa dalam panggung malam tu..well layan jugakla cite antu senghal tu..sampei keras2 jugakla perut aku seperti sedang menahan utk kentot aje..hehehe...selesai menonton we all seme balik bilik...SYURGA...sebab dapat berjumpa ngan bantal busuk aku..malam tu..aku mengembalikan kembali nostalgia tidur ramai2 ngan my best buddy...aieyn, una n jiah...dique tiada..wani plak...ayoooo sudah kawin maaa...muahahaha..
 posing tepi sg sambil menunggu boat lalu...aku siap melambai2 lagi kat pelancong2 lain...chewahhh aku wat ala-ala aku ni duta kementerian negeri melaka plak malam tu...hehehe

gambar ni tiada kaiatan..saat ni sebab tak tahu nak g mane dah...so we all duk sini then tgok budak2 main wall climbing..nak main takleh sbab pkai kain...kalau tak dah lama dah aku panjat...

eye on malacca..tak naik pun sebab masa dah suntuk...just menghabiskan masa utk menengok2 aje...

 sesi bergambar di kawasan sekitar..nama tempat tak dapat dipastikan ( gara2 terlalu seronok sgt nak bergambar)
tempat kejadian: kolam air pancut...
masalah semasa: aku dah lompat..tapi asal nmpka cam tak lompat...berat sangat kot sebab tu la jatuh cepat...ishk3...

sudah pagi 11hb Disember dah saat aku sudah pun buka mata...aku buka mata bukanlah sebab terlalu eksaited nak jelajah Melaka...tapi disebabkan perut aku yang sakit bngat utk membuang sisa kumbahan...muahaha...2 kali jugak aku buka akaun nak wat pelaburan...well pagi yang damai di Melaka..cuaca yang ceria dan mata aku masih ngantok lagi pade pagi itu...huhuhu...so den sambong cite len kali jelaaa ye...cukupla sampai aku bangun tido dan mendapati bantal aku masih ada disisi aku (menerima banyak ancaman terhadap bantal kesayangan..hahaha)

ps: pedap giler nak update belog kali ni...sebab berokband lembab cam sipoot vavi aje...sipot vavi pon takde lembab cam berokband ni...hummm ni yg wat malas bayo bil ni...muahahaha( ketawa jahat)

3 comment dari peminat:

Anonymous said...

last year pn u g mlaka jgk..n diz year awso..oooo bile nk g jauh skit...

Anonymous said...

i love dis moment!

Miss Ziela said...

anon 1: yup..next year maybe lgkawi or penang plak...huhuhu

anon 2: ko ni la..ce tggal name ko tu haa...neway..i love this moment too...happy moment :)