BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~My FaNs~

1/21/2010

terharu sungguh aku dengan apa yang korang dah lakukan!!!

mood : biasa2 aje cuma sedikit terkilan dengan orang2 yang berada disekelilingku..
perasaan : tak berapa gembira...mungkin sebab tak dapat apa yang diingini..
harapan : semuanya akan baik2 saja dan semoga aku boleh kembali tersenyum riang cam dulu2...
situasi: ribut kat luar tu...tetapi aku tetap gagah mengupdate blog ni..
koordinat: meniarap diatas lantai...sambil menghidu bau bantal busuk kesayanganku..
jam: 06:08-09:15p.m (lama giless kot sebab asyik main2 je dalam bilik ni)

terima kaseh yang tak terhingga kepada kengkawan semua...kerana anda semua sudi untuk mendoakan kebaikan kepada aku...nak2 lagi pada 15 januari 2010...pada tarikh tu, genaplah usia aku 23 tahun dan sampailah hari ini, umur aku sudah pun mencecah 23 tahun 6hari...12jam..08 minit..hehe...


sayang sangat kat kengkawan aku semua...kepada mereka yang xmasuk gambar dan nama tak disebutkan mintak maafla ye...ruangan terhad..kalau nak gak sile bayar royalti kat aku yek...


terima kaseh la jugak kepada kengkawan elit aku ni...dak2 english literature study memang sempoi dan best...nak2 lagi aku..hehe

dah tua aku ni rupanya...macam tak percaya pun ada, bila pikir2 balik dengan usia yang dah meningkat macam ni...aku mulalah nak letak target suka suki aku sendiri..antaranya aku nak cepat grad dengan pointer yang cukup baik dan seterusnya aku nak dapatkan kerja yang boleh menjamin masa depan aku...aku nak buktikan kepada semua terutama sekali kepada ex-kekasih aku yang sekarang dah jadi ceo kot kat company dia kije tu...yang aku pasti boleh berjaya jugak dalam kehidupan, percintaan dan dalam apa2 saja yang aku lakukan...pokok pangkal hati mesti mau ikhlas...


sikit tahun lagi aku nak jadi ala-ala budak kat atas ni...she got everything..tapi yang pastinya bukanlah dari harta keturunan mak ayah...sebaliknya biarla dari usha aku sendiri...yesss aku boleh!!!

teetttttttttttt!!!!apa daa aku melalut2...sebenarnya aku nak story kat korang pasal birthday aku hari tu...seronok bercampur gembira dan terharu pun ada...bila dicampur aduk semuanya...jadilah rasa nak sambut birthday hari2...terima kaseh sangat2 aku nak ucapkan kepada sahabat2 aku yang telah pun mengingati birthday aku...ada yang antar sms, ada yang telefon dan ada plak yang siap nyanyi2(walau sore xsedap mana)kan lagi lagu "happy birthday"...terharu kot
...even selama ni xda sorang pun yg nyanyi kat aku bila time birthday...

waaaaaaaaa!!!! terharunya...ramai yang ingat kat aku...sampai ada yang aku xpernah ingat birthday dia pun turut wish kan kat aku...huhu!!

tapi yang best ada yang belanja makan...malam 15 jan lepas aku makan banyak kot...sebab ada kawan aku sorang ni belanja...mula2 ingat nak pekena siakap tapi bila ukur2 kemampuan perut...makan sikit2 sudeyh...pastu kan, besoknye,..aku dapat hadiah dari kengkawan yg len..hehehe...dah besar2 panjang pun masih jugak dapat hadiah(padahal aku yang mintak)..ngee~walau apa2 pun...terima kaseh ye kepada yang telah terlibat...dan tak dilupakan juga kepada kawan2 aku...an, ika, ika besar, leya, ros, nurul, wana, jijah,khai semua yang dah arrangekan birthday party buatku...siap ada kek lagi..


tengoklah tu...dapat kek lagi..tapi yang xbestnye...rupa2nya akulah yang paling tua dalam kalangan mereka yang terlibat pada malam tu..hehe...


nyummmm3...sedap..kepada yang terlibat terima kaseh taw...nnti kalau tahun depan jumpe lagi leh la wat lagi cam tahun ni...


haha...wajah kepelikan...mana xpelik..kek ada...pinggan xde...kesian plak tengok dorang makan atas cebisan dari kotak kek...



jeng3...saje je nak promote..ni kek untuk aku pada tahun lepas...dapat suprise party dari si nadhrah & husna...maseh jugak utk korang..

last year husna and nadhrah wat suprise camtu..memang terharula sangat...bila pikir2 balik...walaupun bf aku yang dulu2 tu sorang pun xpenah buat camni..rupa2nya kawan2 aku lagi anggap hari tu penting gak buat meraka...terima kaseh semuanya...ok3...kita tutup cerita apa yang dah berlaku time birthday...so sekarang kita masuk pulak kepada isu hadiah ape yang aku dapat pada hari tu...


yeay3 dapat hadiah...ni bukan santa yang kasi ek...tapi ni hadiah kengkawan aku yang kasik...(bacala dalam intonasi jin yang dlam cite ahmad albab2)

first able, aku dapat hadiah dari cik ziha...dia kasik mug koleksi pooh...cute sangat macam tuannye jugak(ehemmm sebab terpaksa)..then an & khai bagi aku little cute taddy bear...pastu sharon bagi baju...pastu lagi husna bagi bantal bear...pastu lagi kan aku dapat birthday card dari kengkawan dan juga aku coklat dari ah bee..seronoknye...


ni hadiah pertama yang aku terima dari ziha...comel sangat..dan walaupun dalam bilik aku ni xde mug dah, sebab hilang...namun aku tak bercadang langsung nak gunakanya untuk bancuh air dalam ni..


yang ni pulak hadiah dari pasangan sempit...an dan khai..tapi time ni dorang dah tak sempit dah...masyhuk dah skrang..maseh kat korang...hehe!!


kawan indian aku plak...si sharon 2 dia kasikan baju ni kat aku...hari2 kalau aku g kelas dia mesti akan tanya nape xpakai baju dia beri..bukan xmau pakai, cuma selama pegi kelas xpernah pun pakai baju baru...selalu rotate baju yang bawak pegi makan malam sebelumnye 2 je..hehe..menjimatkan sabun namanya ni..


hahaha...yang ni plak...dari cik husna...maseh taw...sayang kat ko gak x1000...(balas dari ape yg ko tulis dalam kad2...)

tahun ini aku rasa ramai je kengkawan yang berada di sisi aku...dan satu je yang aku inginkan...aku harap semua yang pahit yang dah berlaku lepas tak berulang lagi...sebabnya aku sedar aku ni tak lah sekuat mana...kepada yang dah mendoakan aku tu...aku nak cakap yang aku sayang sangat kat korang...muahhh la untuk korang...


ni kad wish dari husna...aduhhhh aku lemah je bace part "semoga bertemu jodoh"...kalau xde pun xape..tapi kalau ade aku terima dengan tangan dan hati yang terbuke..chewahhh!!!


ni kad dari ziha...maseh utk segala wish yang ko dah tulis ni taw...


dan ni plak dari kengkawan kat kajai...terima kaseh yek korang...luv u ler!!!weeeee~

once again aku nak ucapkan terima kaseh banyak2 yang telah pun secara langsung dan xlangsung yang telah menggembirakan aku pada 15 januari 2010...

p/s: sempena aku dah genap 23 tahun....kepada sesiapa yang membaca blog aku ni...dan mengenali aku...aku nak mintak maaf sekiranya ada terkasar bahasa atau terbuat salah...aku manusia biasa bukan supernatural ke ape ke..yang xpernah lari dari buta salah...peace and salam satu malaysia(tibe2 daa)



6 comment dari peminat:

Atiqah said...

bahagianye la birthday awl thn cmni..mse kat kampus..leh sambut ngn kwn2..at least dorg igt nk wish..
birthday kte, x de nye la hai nk smbut bagai cmni..dh cuti sem..dok kat umah msk utk dri sndr je la..family pun sbuk..mne nak igt birthday kte..huhuhu...

ziha said...

wahh..i'm the first!
pe y terpaksenye..mmg betul pe mug pooh tu comel mcm ai..

Miss Ziela said...

uolls..i benggang ler...tulisan xleh edit...sakit hati..huishhh

Miss Ziela said...

uolls..i benggang ler...tulisan xleh edit...sakit hati..huishhh

saiful mohamed said...

byk dpt hadiah...

cik husna said...

wahh..kek tu..leleh air liur tgok..huhuhu...ziha memg x comel..comot..hahha..tiqa,cian dier..sbr jer..kte pn sm gk..bday tgh bz2 nk exam daa..haha..pe yg x leh edit nyer zila..dh ok la ni..