BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~My FaNs~

1/28/2010

kenapa kamu tak pernah paham perasaanku yang ingin bersamamu

mood: biasa saja...sebab aku tak banyak sangat memikirkan masalah yang aku ada...takut nnti makin botak pulak...hehe
situasi: aku baru je rasa menyesal sebab picit jerawat dimuka...habis merah2 pipi aku..
harapan: semoga duit ptptn aku cepatlah masuk...aku sudah kering poket ni..
koordinat: duduk bersila diatas kerusi sambil mghadap lappy...kalau xmghadap laptop..camne aku nak update blog ni...
jam:02:30p.m

besok...aku akan pergi...kemana??hummm kemana2 ajela..membawa hati yang lara...lara???kenapa aku lara?...suka hati aku la aku nak lara...hehe...besok pagi kalau jadila...aku akan bawak diri...pergi jauh dari kamu...nape aku kena pergi???aku kena jugak pergi...sebab duit dah pun aku bayar...sudahler tabungan kewangan aku xbanyak...bak kata orang2 tua..tak baik membazir...jadi aku kena jugak pergi...ini semua sebab kamu la...kamu memang suka kan aku pergi...tinggalkan kamu...tinggalkan kamu sendirian...kamu bebas tanpa aku...tapi...kamu kan sudah tahu yang aku...aku tak boleh jika tiada kamu...tak boleh ke???aku rasa tak boleh...kalau aku dalam kesedihan...kamula yang akan aku cari..


aku sedih wooo...waaaaaaaa!!!!!..kalau kamu tak de..sape nak teman aku...!!!kamu bertahanlah dengan aku sampai bila2 yek...

jadi kamu tak boleh tak ada disampingku...tetapi apakan daya...kamu sungguh tak adil...kamu mahu juga aku tinggalkan kamu...apa??...kamu boleh kalau tiada aku???ahhhh aku tak percayalah...kamu cakap je macam tu...aku tahu kamu pun macam aku...tak boleh kalau aku pun tak de...kamu dan aku sudah lama kenal antara satu sama lain...semuanya aku curahkan kepada kamu...


macam2 aku curahkan kat kamu...air mata aku...air liur basi aku..air milo pun ada...tu belum masuk yang tak dapat aku kesan dengan mata kasar aku...kamu sangat setia melayani aku...

kamu dan aku mana boleh dipisahkan lagi...kamu juga taw kan aku sangat senang hati bile nmpak kamu...lebih2 lagi bila dapat bau kamu...aku rasa macam satu perasaan yang sangat nyaman...bau kamu adalah satu dalam sebillion...selama ni...aku pergi kemana2 pun..mana pernah aku dapat bau macam bau kamu...hanya kamu je yang ada bau yang nyaman ini...aku kenal bau kamu walau dimana pun kamu berada...walaupun rupa kamu tak dela cantek sangat dan aku tengok dengan mata kasar aku...kamu ni comot2 saja...tapi hati aku telah lama terpaut denganmu...rupamu...lagakmu yang selamba bila aku buat macam2 perkara keatas mu dan juga baumu...


dalam bulatan: itulah sayang aku yak itu bantal busuk aku...klau kamu xde..tidor malam ku xlena..camne nak bawak kamu pegi lenggong besok ni..xmuat beg dah...hehe~

tapi kamu tahu tak...besok aku terpaksa tinggalkan kamu...aku mahu bawak kamu tapi aku tak taw macam mana...aku mahu kamu sentiasa menemani aku...kamulah yang aku ada sekarang ini...tiada apa yang lebih penting dah bagi aku selain kamu...kamu sangat unik...aku harap besok kamu boleh jaga diri dengan baik bila aku tiada...ingat pesan aku...'jangan melayan selain aku'...hehehe...aku sayang sangat kat kamu wahai bantal busokku...muahhhh

p/s: hanya orang yang cekal dan kuat semangat sahaja yang aku akan pilih utk membau bantal busuk aku ini...yang lain yg xdapat bau...jgn kecik ati ye~

8 comment dari peminat:

farae said...

ngeh ngeh.ukm??

Miss Ziela said...

yup2...ukm..hehe

Atiqah said...

ya Allah ziela oi..bantal busuk kte lg cun tau

Miss Ziela said...

huhuhu...alaaa bantal busuk ziela tu comot skit je=))

saypOOL rafhtello said...

bawa la ke lenggong..senang nk tangkap ikan kat san..ko campak je at sg.. =)

Miss Ziela said...

hahaha...epol..ko nak rase bau bantal busok aku nmpak..ngeh3...
xbole bwk nnti org curik...hehe

Fida Jai OWN said...

hehehehe . item terunik .

follow saya juga ya ..

yoroshikufieda.blogspot

Miss Ziela said...

orait2...i willl follow u...ngeee~