BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~My FaNs~

2/12/2010

sudahlah...janganla marahkan saya lagi~

mood
+ve thinking + xsabar2 mahu pulang ke kampung halaman kejap lagi
situasi
ada bau wangila...hehe..hebatnye penangan bau saya yang belom mandi nih
harapan
supaya sesiapa yang membaca blog saya ni ceria + gembira selalu
koordinat
dimana bumi dipijak disitulah langit ku junjung...(kalau cakap kat belanda tentu kamu semua tidak mahu percaya kan kan kan)
jam
time ini semua kaum lelaki pergi solat jumaat

sooooooooo sooryyyyyyyyyy


4 hari lepas:
kamu marahkan saya dengan sangat teruk...saya tahu saya dah buat salah


tapi...

saya sudah mintak maaf dan juga menyesal~



3 hari lepas:
kamu masih lagi benggang dengan saya...(bagai terpanah dek petir je saya rasa)


tapi..
.

saya masih mahu kawan dengan kamu...


2 hari lepas:
kamu terus senyap dari saya~

tapi...

malam tu kamu tanya saya kemana saya mahu pergi (saya suka)


semalam:
kamu marah lagi sebab baca paragraph dalam blog saya...kamu bagi saya sangat tertekan~

tapi...

kemudian...saya tahu kamu masih risaukan saya...(walau tak taw kamu ikhlas ke tak)


hari ini:

saya nak cakap kat kamu saya mahu pulang...


tapi...

saya takut...saya harap kamu(nama dicensoredkan) baca entry ni dan tak marahkan saya dah



p/s: masalah macam ini difikirkan sangat2...masalah belajar?dunia?akhirat?masa depan...tak mahu la plak pikir...tak patut2...hehe~

7 comment dari peminat:

saypOOL rafhtello said...

jangan pikir sangat...lek je..

Miss Ziela said...

huhuhu...okies2

Alynn Notnot said...

nnti mesti dia cool down. harap2 ye :)

ziha said...

rilek ar sygg..kumbang bukan sekoq! haha

Aus said...

hye ziela..
alala..
xmau sedih2 sgt ok..
ahahaha..
cerie2 slalu..
hehe..


kalau senang ziela datang la baca :
ISU SUDIP

ok..xmau sedih2 noks..haha..

Miss Ziela said...

thanx to all yg berikan phatian thadap perasaan ziela:)

a i e y n said...

hahaha.
aku follow ko.
tp mcm ntah pape je aku punye blog lagi.
xda masa aku nak godam lagi.
haha
xpela jnj ade acc dlu..
hahahah