BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~My FaNs~

3/29/2010

~serabainye hidup aku...tolong3!!!!~

salam kengkawan...
 
hari ni aku tak lalu la nak share cite panjang2...
nnti2 la bile ade mood ngan masa lebih skit aku update kan lagi..
bak kate org kampung aku...
"save the best for the last"
 
TETAPI....
aku kurang sihat lagi..tak smpai sebulan..
dah 2 kali dah aku demam
PASTU
thesis tersangkut plak...
assignment still pending lagi nih...
borang konvo pun tak fulfill jugak smpai la ni...
CV tak edit lagi ni...
DITAMBAH LAGI DENGAN
kreta tak habis belajar lagi...
alamak....buku library lupa nak renew...
dermmmm..melayang satu ringgit empat posen aku...
SERABUT JUGAK MEMIKIR
nak balik umah ke tak minggu ni???
nak bayar ke tak duit majalah Kajai...
nak pergi kelas ke tak besok???
apa aku nak jadi ni...????
hasihhhhhhhhhh....
i think i need to organize myself perfectly
OR
i need to hire my own "PA" to help me settling my work
hahahahaha
 
 
aku sangatla tak terurus...muka pun dah macam muka mintak pelempang(tapi still boleh maintain cun)...dengan mood yang dah kacau bilau...serabai macam halimah jonggang..kadang2 dah macam lady gaga je..sebab baju kadang2 pakai kdg2 tak(cuaca panas sangat)...ditambah plak dengan penyakit nyayuk bertambah2 parah membuatkan aku menjadi seorang yang paling malas untuk hari ini...NOKHTAH

p`/s: alasan je ni pun untuk tidak mahu keluar dari UKM...perghhhh poyo gile kau ziela kalau ko kate UKM dihatimu...hehehehe~

2 comment dari peminat:

ziha said...

lg 1..exam semakin dekat..huhu

Miss Ziela said...

aaaahhhh...
alamak tertinggal plak yg tu..
waaaaaaaaa bertambah2 sakitla pala i pasni...huhu