BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~My FaNs~

1/14/2011

24 tahun dan cinta baru...

TAK MAHU!!!!!...tolonglah...aku tak mahu tua...hahaha...poyo giler aku...baru nak masuk 24 tahun..(muda lagi tu babe) dah gelabah cam usia dah 34 tahun....ehemmmm bila cakap soal umur aje mesti nak melencong masuk soal jodoh...well uolss...itu adalah normal...nak nak lagi seorang perempuan cam aku ni haaa...kalau aku tak cakap sendiri...orang lain plak akan sibuk-sibuk nak cakap tentang " jodoh aku".

Honestly...I was taken now...at first I dont want to give any credit to him in my blog...why????of cuz la..I'm afraid...not afraid of " saham jatuh yek" but afraid la sekiranya tak sampai ke peringkat yang diidamkan...wallahualam la kalau bab tu...but I think this is the right time...yelaaaa menjelang besok aku dah pun masuk 24 tahun (hoooo makin tua hooo)...nak jugaklah aku perkenalkan buah hati aku...

betul kata orang...sejarah hitam percintaan lepas tak semestinya terus menjadi kenangan pahit....tak semestinya membuatkan haty aku jadi keras cam batu...well I did mencairkannya dengan menerima cinta baru...erkkk baru ke???? jeng jeng...salah tu...konsep cinta baru ni adalah..."cinta lama berputik kembali"...nak taw siapa dan kenapa dia adalah cinta lama....hahahaha...tggu entri berikutnye...kalau post dalam satu entry ni..kompom bole buat novel ni....anyway let me introduce him first...


tadaaaaaaa!!!!!
*

*

*

*

*

*
aku sebagai ketua samseng dan dia sebagai lanun laut merah...ehehehe :-p


ps: time always kill the pain...now i believe that words ;-)

7 comment dari peminat:

ziha said...

wahh tu diaaa! hehe smoga berbahagia ye datin :)

Miss Ziela said...

ziha : doakan kami yek..semoga berbahagia :p

wanita mutalib said...

semoga berbahagia selamanya :)

Tie HT said...

SALAM SINGGAH

Miss Ziela said...

wm: terima kasih n i/Allah=)

tihara: singgah2 jgn tak sggah...uhuhu

cIk pEnNa said...

ketua samseng yg cun!
=)

Miss Ziela said...

cik penna; ohwwww sukanye...ade org puji camni...ehehe...thanx sesangat...=)